Komunikować równowagę.

Równowaga w pomiędzy pracą a życiem to bardzo ważna rzecz. Pomogliśmy w identyfikacji konkursu na animację o tej tematyce.

Zrównoważeni - animacja czasu

KLIENT

Centralny Instytut Ochrony Pracy
Państwowy Instytut Badawczy 

Instytucja zajmująca się ochrona praw pracownika oraz pracodawcy. Promocją zdrowego podejścia do pracy. 

ZAKRES

  • Logotyp / System identyfikacji / Komunikacja wizualna / Identyfikacja wydarzenia / Plakat / FB / Instagram / Druk / Animacja

mISJA

Celem projektu jest: „Upowszechnianie wybranych metod przeciwdziałania narażeniu na stres i zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym”.

Zachęcić młodych ludzi do wzięcia udziału w konkursie na animację.

rOZWIĄZANIE

  • Prosta forma, mocny kontrast, symbol i piękny motyw. Coś co ładnie zwraca na siebie uwagę i zachęca do wzięcia udziału w konkursie. 

LOGO_Zrównoważeni_Sygnet
LOGO_Zrównoważeni_typo

Balans

Zrównoważeni to kampania promująca zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

02_PLAKAT_Zrównoważeni
02_PLAKAT_Zrównoważeni-02
02_PLAKAT_Zrównoważeni-05
02_PLAKAT_Zrównoważeni-01
02_PLAKAT_Zrównoważeni-03
MAGAZINE-PSD-MOCKUP
Profilowe_Zrównoważeni
Cover_Zrównoważeni
01_Dyplom-02
01_Dyplom-01
01_Dyplom-03