Równowaga w pomiędzy pracą a życiem to bardzo ważna rzecz. Pomogliśmy w identyfikacji konkursu na animację o tej tematyce.
Zrównoważeni - animacja czasu
KLIENT
Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy
Instytucja zajmująca się ochrona praw pracownika oraz pracodawcy. Promocją zdrowego podejścia do pracy.
ZAKRES
Logotyp / System identyfikacji / Komunikacja wizualna / Identyfikacja wydarzenia / Plakat / FB / Instagram / Druk / Animacja
mISJA
Celem projektu jest: „Upowszechnianie wybranych metod przeciwdziałania narażeniu na stres i zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym”.
Zachęcić młodych ludzi do wzięcia udziału w konkursie na animację.
rOZWIĄZANIE
Prosta forma, mocny kontrast, symbol i piękny motyw. Coś co ładnie zwraca na siebie uwagę i zachęca do wzięcia udziału w konkursie.
Balans
Zrównoważeni to kampania promująca zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.