Moje kompetencje.

Łączę design ze sztuką tworząc pełne inspiracji, przemyślane koncepcyjnie i merytorycznie projekty.

Działamy w systemie naczyń połączonych. Projektujemy w taki sposób aby wszystkie rzeczy wzajemnie się dopełniały dając jasny obraz wartości marki.

Korzystając z doświadczenia i umiejętności we współpracy z Tobą tworzymy unikalną tożsamość Twojej marki.  Od pierwszego wrażenia zależy bardzo wiele. Nie zostawiamy tego przypadkowi. Tworzymy wspólnie spójne rozwiązania wizerunkowe, które pięknie przyciągają spojrzenia. Tworząc pozytywne wrażenia skutecznie komunikujemy wartości.

Kompetencje

DOŚWIADCZENIE

0
+

Doświadczenie nabywa się latami. Pogłębiam swoje umiejętności od 2009, to wartość budująca zaufanie. Kiedy zaczynamy współprace wiesz, że można na mnie polegać.

KLIENCI

0
+

Współpracowałem z wieloma markami. Za każdą marką stoi człowiek. Z każdym z nich nawiązałem bliską relację, dlatego lubimy do siebie wracać. 

PROJEKTY

0
+

Stworzyłem wiele ciekawych rozwiązań, z wielu różnych dziedzin i sektorów, na wielu różnych polach. Zawsze w najwyższej jakości. Zawsze plus jeden.

Współpracowałem z:

Co możemy razem stworzyć?

Razem możemy o wiele więcej.

Bardzo ważnym etapem w projektowaniu marki jest strategia komunikacji. Zanim przejdziemy do projektowania graficznego musimy najpierw ustalić jakim językiem posługuje się marka, do kogo mówi, jakie ma wartości i jakie zasady projektowania przyjmiemy aby jak najlepiej zidentyfikować ją na rynku. 

  • Trzy spotkania z zespołem osób decyzyjnych w twojej firmie. Trzy etapy warsztatów.

  • Etap 1: Analiza

  • Czas: 2 – 3 h
  • Założenia
  • + Formułujemy założenia
  • Ustalamy cel warsztatu
  • + Omawiamy motywację marki
  • + Tworzymy złoty krąg
Odkrywanie i wydobywanie
  • + Ustalamy pożądany efekt końcowy
  • + Zbieramy informacje
  • + Omawiamy wszystkie atrybuty zagadnienia
  • + Ustalamy hierarchię ważności
  • + Definiujemy problem i rozwiązanie
 
  • Etap 2: Mapa 

Czas: 2 – 3 h

  • + Wyznaczamy ramy projektu
  • + Definiujemy odbiorcę
  • + Określamy potrzeby odbiorcy
  • + Wybieramy wartości marki
  • + Określamy zasady projektowe
  • + Określamy atrybuty wizualne i język komunikacji
  • + Określamy charakter komunikatów
  • Etap 3: Strategia

  • Czas: 2 – 3 h

  • + Definiujemy narzędzia
  • + Jasno precyzujemy cele
  • + Ustawiamy cele według wartości
  • + Definiujemy podejście do odbiorcy/rynku
  • + Definiujemy kanały komunikacji
  • + Tworzymy listę działań
      • Dwa spotkania twarzą w twarz lub przez video z osobą decyzyjną. Dwa etapy warsztatu.

      • Etap 1: Analiza i mapa

        • Czas: 2 – 3 h

          • Założenia
          • + Formułujemy założenia
          • + Ustalamy cel warsztatu
          • + Omawiamy motyw marki
          • + Tworzymy złoty krąg
          Odkrywanie i wydobywanie
          + Ustalamy pożądany efekt końcowy
          + Zbieramy informacje
          + Omawiamy wszystkie atrybuty zagadnienia
          + Ustalamy hierarchię ważności
          + Definiujemy problem i rozwiązanie
          • Mapa 

          • + Wyznaczamy ramy projektu
          • + Definiujemy odbiorcę
          • + Określamy potrzeby odbiorcy
          • + Wybieramy wartości marki
          • + Określamy zasady projektowe
          • + Określamy atrybuty wizualne i język komunikacji
          • + Określamy charakter komunikatów
          • Etap 2: Strategia

          • Czas: 1 – 2 h
          • + Definiujemy narzędzia
          • + Jasno precyzujemy cele
          • + Ustawiamy cele według wartości
          • + Definiujemy podejście do odbiorcy/rynku
          • + Definiujemy kanały komunikacji
          • + Tworzymy listę działań
  • Potrzebujesz kreatywnego wsparcia eksperta? Chcesz przegadać jakiś temat?  

  • Umów się ze mną na godziny. Przygotuj tematy rozmowy. Spotkajmy się na żywo lub online. 
  •  
  • Doradzę w zakresie:
  • + Projektowania graficznego.
  • + Rozwiązań strategicznych. 
  • + Zrobimy kreatywną burzę mózgów.
  • + Pomogę zidentyfikować problem.  
  •  

Kiedy już ustalimy strategię możemy przejść do etapu projektowania. Pierwszym i podstawowym elementem jest logo. Ten znak będzie reprezentował twoją markę na rynku. To jest twarz marki, symbol który wyróżnia ją na tle innych marek. Przyciąga wzrok, daje się zapamiętać, symbolizuje wartości, za którymi stoi marka. 

Logo jest królem identyfikacji twojej marki.

  • W oparciu o ustalenia strategiczne projektuję autorskie logo.

  • + Projektuję jedną koncepcję na raz
  • + Projektuje unikalne litery nazwy twojej marki
  • + Tworzę prezentację, pokazującą jak logo funkcjonuje z grafiką, na  różnych nośnikach
  • + Przedstawiam koncepcję na spotkaniu, żywo dyskutujemy o niej
  • + Mamy 3 podejścia do projektu logo
  • + 3 serie poprawek
  • + 3 dni na odpowiedź

Po akceptacji:

  • + Tworzę wszystkie potrzebne pliki w formacie CMYK i RGB i przekazuje je tobie
    • Zbiór zasad i rekomendacji aby skutecznie wprowadzić i korzystać z logo.

    • Księga znaku dedykowana jest markom, które planują pozostać na rynku i rozwijać swój wizerunek zgodnie z zasadami aby zachować spójność.
    • Księga znaku zawiera:

    • + Opis wszystkich możliwych form znaku w kolorze, monochromatycznych i achromatycznych
    • + Konstrukcję znaku
    • + Pole ochronne znaku
    • + Minimalną wielkość znaku
    • + Zakazane modyfikacje znaku
    • + Wykorzystanie znaku na tłach
    • + Typografię dedykowaną
    • + Kolorystykę znaku
    • + Opis zastosowania rodzi plików

Trzecim etapem jest nadanie spójności całej identyfikacji wizualnej. Każda rzecz, która jest powiązana z marką powinna być spójna w formie graficznej oraz  w narracji. identyfikacja wizualna nadaje ton i kierunek wszystkim materiałom firmującym markę. Dbamy aby przekaz był jasny i widoczny w każdej treści. 

  • Wszystko czego możesz potrzebować na nośnikach fizycznych.

  • Zaprojektuję dla ciebie:
  • + Ulotkę
  • + Plakat
  • + Wizytówkę
  • + Papier firmowy
  • + Roll-up
    + Baner
  • + Katalog
    + Nadruk na torbę
    + Nadruk na odzież
  • + Nadruk na witrynę zewnętrzną
  • + Stand
    + Nadruk na samochód
  • + Nadruk na długopis/ołówek
  • + Nadruk na kubek

Wszystkie materiały przygotowuję do druku wraz z rekomendacją techniki druku, drukarni oraz nośnika. 

    • Wszystko czego możesz potrzebować do promocji w internecie.

    • Zaprojektuję dla ciebie:
    • + Baner internetowy
    • + Grafikę reklamową
    • + Grafikę okolicznościową
      + Ofertę
  • Na początek warto zadbać o piękną identyfikację kanałów social mediowych.

  • W zgodzie ze strategią zaprojektuję wygląd twoich kanałów socialmediowych.
  •  
  • + Cover photo i profilowe na Facebook
  • + Cover photo i profilowe na LinkedIn
  • + Szablony treści na Facebook.
  • + Szablony treści na Instagram.
  • + Szablony na relacje i rolki
Ponad to:

Jestem artystą wizualnym. Żyję dla kreatywnych wyzwań. Kocham łączyć sztukę z projektowaniem.

  • Nazwa jest kluczowym elementem twojej marki. Musi być chwytliwa i zapamiętywalna.

  • Potrzebujesz nazwy? Takiej, którą będzie łatwo zapamiętać a jej wydźwięk będzie zostawał długo z odbiorcą?
  •  
  • Stworzę dla ciebie unikalną nazwę, która będzie godnie reprezentować markę. 
  •  
  • + Sprawdzę czy nie ma już czegoś takiego w twoim sektorze.
  • + Czy domena z rozszerzeniem, które cię interesuje jest wolna.
  • + Czy fanpage na Facebooku i Instagramie jest dostępny.
  • + Wymyśle chwytliwy slogan, który inteligentnie dookreśli markę.
  • Plakat to idealny nośnik, który świetnie sprawdza się w przestrzeni jak i w internecie.

  • Projektuje plakaty w każdym formacie oraz w różnych technikach. Lubię tworzyć kolarze, ale też lubię rysować plakaty od podstaw. 
  •  
  • + Dobiorę typografię.
  • + Stworzę elementy graficzne.
  • + Przygotuję do druku.
  •  
  • Jestem artystą, tworzę ilustracje digitalne oraz ręczne.

  • Maluję na płótnach, rysuję na papierze oraz tworzę  ilustracje techniką cyfrową. 
  •  
  • + Stworzę autorską ilustracje.
  • + W odpowiednim formacie. 
  • + Przygotuję ją na ekrany i/lub do druku.
  •  
  • Okładka książki, czasopisma, a może płyty?

  • Projektuje autorskie okładki w wybranym formacie oraz  technice w jakiej operuję. 
  •  
  • + Dobiorę typografię.
  • + Stworzę elementy graficzne.
  • + Przygotuję do druku lub na ekrany.
  • Przez 5 lat byłem odpowiedzialny za skład czasopisma Zupełnie Inny Świat. Projektowałem całe pismo od okładki poprzez wszystkie elementy graficzne oraz ilustracje.

  • Stworzę:
  • + Projekt layoutu publikacji
  • + Projekt grafiki
  • + Wleje teksty
  • + Przygotuję do druku
Projekty autorskie:

Masz nietypowe zlecenie?  Chcesz stworzyć coś niesamowitego? Doskonale!

Opowiedz mi o swoim pomyśle. Razem spróbujemy zrozumieć, co możemy zrobić aby stał się rzeczywistością.

Znajduje kreatywne rozwiązania nietypowych pomysłów. Tworzę z nich projekty, które możemy rozpisać w czasie, ułożyć harmonogram działań, dobrać budżet i zrealizować.

Rzuć wyzwanie, zróbmy razem coś niesamowitego. 

Jak pracujemy?

Zawsze pracujemy w porozumieniu z Tobą.

Współpracując wprowadzamy nową jakość. Razem możemy stworzyć coś  pięknego i unikalnego, co skutecznie odpowie na potrzebę rynku.

1. Odkrywamy:

Zaczynamy zawsze od poznania marki, jej dążeń, ambicji i osobowości. Odkrywamy idee, która stoi u podstawy, zapoznajemy się z ludźmi, którzy ją tworzą. Rozpoznajemy środowisko brandu oraz możliwości i potencjały.

2. Określamy:

Następnie formułujemy problem aby zrozumieć rozwiązania. Ustanawiamy kluczowe wartości marki. Definiujemy pożądaną osobowość i wymarzonego klienta. Nadajemy kierunek komunikacji i sporządzamy brief. 

3. Projektuję:

W kolejnym etapie mogę zacząć projektować dedykowane rozwiązania. Długość procesu zależy od poziomu skomplikowania projektu oraz ilości materiałów, które projektuję. Na prezentacji przedstawiam rozwiązania wizualne, które wspólnie omawiamy i szlifujemy.

4. Dostarczam:

Jeżeli wszyscy akceptujemy finalną wersję projektu wówczas dostarczam wszystkie materiały i rekomendacje aby bez przeszkód wdrożyć identyfikację i zacząć się nią posługiwać.

  • Wszystko zaczyna się od „dlaczego?”. Dlaczego robimy to, co robimy? 

  • Wspólnie kształtujemy osobowość marki. Pomagam łączyć kropki. Strategia to proces wydobywania na powierzchnię prawdziwych wartości, idei wpisanych w DNA Twojej firmy. Budowania fascynujących inspirujących przekazów, które budują trwale relacje z twoimi fanami. 
Komunikacja
  • Do kogo my w ogóle mówimy? Kto nas słucha?

  • Warto zadbać o rozpoznawalną, klarowną tożsamość. Wysyłać jasny i czytelny komunikat do tych, którzy Nas słuchają. Mądrze opowiadać o wartościach. Tworzę identyfikacje wizualne, które trafiają w sedno, przekazując pięknie to, co najważniejsze. 
Design
  • Lubię patrzeć i dostrzegać sedno, projektować mądre, estetyczne rozwiązania graficzne.

  • Piękno i estetyka to wartości, które wszyscy doceniamy. Lubimy otaczać się ładnymi przedmiotami, obcować z pięknie zaprojektowanymi rzeczami. Ładne rzeczy sprawiają, że czujemy się miło. Od „miło” już tylko krok do miłości. Tworzę unikalne doświadczenia estetyczne aby Twoi fani mogli się zakochać w graficznym przedstawieniu Twojej Marki.

"

Ludzie nie kupują tego, co robisz, ale dlaczego to robisz.

Simon Sinek