Jeden z najstarszych konkursów w Polsce.

47 lat historii. 47 edycji. 47 zwycięzców 1 miejsca. 47 różnych innowacji i usprawnień docenionych na przestrzeni lat. 47 razy, raz do roku.

Ogólnopolski Konkurs Poprawy Warunków Pracy
47 edycja

KLIENT

centralny instytut ochrony pracy państwowy instytut badawczy – CIOP PIB

Polska instytucja publiczna regulująca zagadnianie dotyczące szerokopojętej pracy.

ZAKRES

  • KONSULTACJE / LOGO / HASŁA / PAPETERIA / PLAKATY / PUBLIKACJE / 
  •  

mISJA

Wyróżniamy ludzi i ich innowacyjne podejście od 47 lat. Chcemy aby pracowało nam się lepiej, bezpieczniej, milej.

rOZWIĄZANIE

    • Znak skupia się na człowieku. Na wzroście. Jest to prosta forma z piękną typografią. Identyfikacja natomiast jest kolorowa, gdzie każdy kolor odpowiada za jedną z 3 kategorii konkursu. Śmiała typografia ubiera w ramę. 

LOGO

Sygnet nawiązuje do wzrostu, do progresu gdzie piękną krzywizną linie łącza się na szczycie, na którym osadziliśmy czerwoną kropkę nawiązując do jednostkowego, punktowego rozwiązania, wydarzenia, a także do kropki w logo CIOP PIB. Mamy krzywizny skierowane w dół. Reprezentują one wielość podejść. Cały symbol w kształcie nawiązuje do człowieka. Mamy wyraźną głowę w czerwonej kropce i bardziej abstrakcyjną sylwetkę. Człowiek jest meritum tego wydarzenia. 

Identyfikacja

Plakaty funkcjonują w środowisku pracy, pośród innych plakatów i ulotek. Przyciągamy barwą mocne, nasycone i łagodne przejścia, dużą białą typografia informacyjna.

Serdecznie dziękujemy za zaufanie.